mandag den 8. maj 2006

Ullerødløbet

Årets første løb er nu vel overstået, Ullerødløbet. Det var en fornøjelig dag, med sol og sommer. Desværre også en hel del blæst, som ikke er min bedste ven på cykel ... De 115 km blev tilbagelagt på 3 timer og 5 minutter. Et tilfredsstillende resultat, der indbragte en 58. plads ud af 210 deltagere. Farten var lige over 37 i snit, hvilket må siges at være noget af det hurtigste jeg til dato har kørt. Min max hastighed var over 60, så der blev virkelig kørt stærkt. Specielt i starten af løbet var det vildt. Der var fælles start, så der blev kæmpet om pladserne de første 30-40 km. Det gjorde så også at jeg gav alt hvad jeg havde i mig, så da vi nåede de sidste 40 km med modvind og bakker, var det begrænset hvor mange føringer jeg kunne tage og måtte flere gange springe over. På billedet Kenneth til venstre jeg til højre, vi venter på starten. Ruten kan ses her.

1 kommentar:

  1. Hej Ulrik

    Ja det lykkedes mig ikke at spotte dig i mængden. Det var
    ellers tæt på da jeg kan se at
    jeg også er med på det billede fra starten, som du har på din
    hjemmeside.
    Tillykke med dit gode resultat! Det er sgu godt kørt. Jeg er selv
    meget tilfreds med min tid. Jeg valgte at tage det stille og roligt i starten, da der var et
    par af de andre deltagere, som sagde at det gik vildt for sig i starten, og at der også var et par grimme styrt sidste år.
    Det er sgu første gang jeg har kørt et løb u d e n at besøge
    depoterne.
    Næste løb er jo så Skjoldnæsholm. Jeg har fået starttid til kl 08:06. Hvis du skal med, og har problemer med at få parkerings-plads, så bor jeg kun 300 m fra startområdet, så er du velkommen til at stille bilen ved vores hus på I.P.Hansensvej 17.

    mvh
    Jesper Moltrup
    Telf. 46324053 (privat)
    E-Mail (arbejde) jesper.moltrup@voestalpine.com

    SvarSlet