mandag den 25. juli 2005

Hvem er jeg?

Læs gerne et par ord om mig, hvis du kan holde interessen.

Jeg hedder Ulrik Bank, er fra årgang 80, og bor pr. 1. september 2011 i Norge i udkanten af Oslo, nær byen Sandvika. Jeg er gift med Karina og vi har sammen to børn Victor og Sigrid. Jeg er født i Jylland, opvokset på Fyn og efter værnepligt flyttede jeg til Købehavn hvor jeg har boet frem til 2011.

I mit arbejdsliv arbejder jeg i Danske Bank, som Head off Strategy and Private Banking Offer. Hvis du er interesseret i at læse mere om mit arbejdsliv, er du velkommen til at se på min Linked In profil jeg vil ikke bruge mere plads på det her.

Jeg har cyklet on and off siden jeg var 16 år, det var det år Bjarne vandt Touren , og det var det år jeg fik min 16 gears racer, naturligvis i rød metallak! Jo, lykken var stor. De næste år blev ud over lidt cykling, mest brugt på sejlsport og windsurf i Bogense, og på at have et socialt liv på Nordfyns Gymnasium og i Odense natteliv… det krævede faktisk en hel del tid...

Jeg kører som almindelig motionist, nogle gange i fin form, andre gange ikke. Det vigtigste har været at have det sjovt på cyklen, samt holde mig i nogenlunde form. Jeg kan li at cykle langt og jeg kan li at køre motionsløb. Der er ik så meget andet at sige ... ser du mig på vejen, så giv et vink, eller et hej. Vi ses derude.

Persondata:
Årgang: 1980
Højde: 183
Vægt: Sommer 79/Vinter 89

Ingen kommentarer:

Send en kommentar