onsdag den 17. maj 2006

Ramt af uheld!

Desværre er Kenneth styrtet. Vi havde ellers store planer for i år, nu ser det ud som om jeg må fortsætte selv. Han blev tacklet af en københavnsk taxa, der havde en kunde med, der mente det var ok at åbne døren ud på cykelstien, mens taxaen holdt i kø. Det kostede Kenneth en brækket tommelfinger + brækket kraveben. Rigtig ærgeligt for ham. Jeg besøgte ham på sygehuset, men ved endnu ikke så meget om hvordan det går. Nå, imens fortsætter min egen træning, som både går godt og skidt. Godt fordi jeg kører stærkt og langt. Jeg snuppede en tur den anden dag på 170 km i blæst med en gennemsnitfart på 28,5 det er jeg meget tilfreds med. Hvad der ikke er godt, er at jeg er begyndt at få ondt i mine knæ ... derfor holder jeg pause til mandag og springer dermed Skjoldnæsholm løbet over ... det var en svær beslutning, men det hjælper lidt når jeg kan se at det bliver dårligt vejr J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar