søndag den 2. april 2006

Fjorden rundt

Jeg var i dag en tur rundt om Roskilde Fjord, en tur der skal gentages som ”test” tur, hvorfor jeg lige vil liste lidt data på denne tur:

Jeg kørte først til Roskilde i modvind, det blæste ca. 8 m/s sydvestlig vind. Der var tørvejr de første 30 km, men da jeg nåede til den vestlige side af fjorden, blev det regn. Temperaturen var omkring 7 grader hele vejen. Ved Frederikssund kørte jeg nordover, Græseby etc. og endte ved Buresø. Jeg drejede efter Buresø til højre ved Slagslunde og kørte via Slangerup hjem igen. Hele turen var på 101 km og det tog 3 timer og 55 minutter. Gennemsnitlig fart var på 25.8 km/t Jeg forbrændte totalt 3586 Kcal. I denne uge har jeg totalt forbrændt 11274 Kcal. Næste uge bliver helt efter min træningsplan en restutitionsuge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar