lørdag den 1. april 2006

1. april

Jeg har nu cyklet 774 km. Benene er ved at være ok og vægten falder langsomt. Jeg er nu kun 2 kg fra den vægt jeg har sat som mål for i år. Der er dog lang vej endnu, før jeg er klar til melfar24. Jeg er endnu ikke begyndt på de lange distancer, jeg kører omkring de 65 km pr. træningsdag. Jeg håber i løbet af de næste uger at komme op på omkring 100, da det er nødvendigt for at kunne tage 2-3 endnu længere ture omkring de 200 før løbet den 3. juni. Jeg har cyklet på arbejde onsdag og fredag i denne uge og punkterede begge gange ... det er bare for meget. Der ligger så meget skidt på vejen efter vinteren, jeg har derfor besluttet at prøve med dækindlæg det næste stykke tid, for lige at prøve det af. Vi overvejer at købe en campingvogn, så vi kan komme lidt rundt som i gamle dage, da vi havde vores landcruiser. I øvrigt er vores Landcruiser kommet hjem fra Afrika igen, den har kørt 15000 km uden så meget som en punktering eller en skrue der skulle strammes, det er da ret godt gået af en bil der havde kørt 330.000 da vi solgte den! Se mere på http://www.southing.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar