torsdag den 27. april 2006

De nye hjul + dæk kører fantastisk

De nye hjul + dæk har nu været monteret i ca. 2 uger. De kører helt fantastisk. Jeg har ingen punkteringer haft, efter jeg har proppet dæk med indlæg + lagt rigtige latex slanger i. Den anden dag kørte jeg enda et kæmpe glasskår op i bagdækket, så det sad fast og sagde klik klik klik, jeg stoppede og pillede det ud. Normalt ville det have betydet et dæk skifte ... men ikke med det nye set-up :-) De nye hjul er bare perfekte til at overføre kraften til vejen. Specielt op af bakke kan jeg virkelig mærke en forøgelse af farten! Vægtmæssigt har jeg tabt de kilo jeg havde sat mig for, enda lidt mere ... 8 kg lettere er det blevet til. Alt i alt er træningen det sidste stykke tid gået godt, go det bliver spændende at se hvad formen dur til når der starter løb op ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar