mandag den 18. april 2011

300 + 400 km

De seneste 2 weekender har jeg kørt hhv. 300 og 400km brevet. På 300 km brevet var vi 12 der kørte meget af turen sammen. Det var en rigtig fin tur, med tørvejr og lidt sol indimellem. Det blæste en del, så det var super at vi var 12 der skiftedes til at tage føringer. Vi kørte effektivt med ca. 31,5 km i timen. Weekenden efter kørte vi så 400km. Her var vi 6 der fulgtes. Michael, Henrik, Jan, Torben, Jacob og jeg. Kontrollerne på 400 var kortet ned, så der var kontrol for hver ca. 60-80km. Det var meget bedre end sidste år, hvor der var flere kontroller på 400. Turen blev kørt effektivt med 32,5 i snit. Vi startede i fin stil ud ad køge landevej, men allerede efter 10km fik jeg bøvl med det ene knæ :-( jeg måtte køre og strække det ud, og så gik det lidt bedre. Det varede dog en times tid før det var varmet godt op og smerterne forsvandt. Det kom igen en enkelt gang i løbet af turen, men forsvandt hurtigt igen. Nu er jeg spændt på at se om det er noget jeg skal bøvle mere med, eller det bare var det. På vejen mødte vi en del fra Næstved, tror de var ude at køre 300, så det var meget hyggeligt lige at hilse på. Ellers er der vel bare at sige god påske, hvor der ikke er nogen breveter - weekenden efter Påske er der så 600km brevet, hvor vi bliver mindst 5-6 personer der starter ud sammen fra Hvidovre og planlægger evt. en overnatning i Kalundborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar