onsdag den 6. januar 2010

Kigger nye hjul ...

Jeg har et par campagnolo eurus 05 model hjulsæt, som egentlig kører rigtig godt og ikke mindst har holdt rigtig godt siden de blev købt (ingen problemer siden 2005 ... ingen vedligehold). Jeg overvejer om der er noget at vinde, og hvor meget, ved at investere i et nyt hjulsæt til den kommende sæson og så bruge mine eurus til træning...
Behov: Motionsløb i DK, jeg vil gerne køre med i gruppe 1 og håber formen tillader det i år ... alle vil jo gerne være i gr. 1 ... derudover skal jeg køre Melfar 24 timer som er hovedmålet i år + en del breveter med audax på mellem 200 og 600 km. Der ligger en tanke om måske at køre Paris Brest på 1200 km i 2011 ... som du nok kan se er det ikke bjergene der trækker, men snarere distance, fart og løb, hvis/når der skal køres bjerge, håber jeg mine eurus vil være ok.... hmm, der må analyseres lidt på hvad der kan betale sig.
- Cyklen er Focus Izalco med SRAM red. kan varmt anbefale den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar