tirsdag den 20. juni 2006

Melfar 24 ... aflyst :-(

Puha for en omgang. Der har virkelig været blæs på de sidste uger. Vi har i den grad undervurderet hvor meget tid og energi det koster at flytte. Vi pakkede først alting sammen, flyttede det til opmagasinering og overleverede lejligheden. Vi flyttede ind hos min Far og Dorthe og boede der ca. 14 dage mens vi satte det nye i stand. Der er blevet slebet gulve ned, malet, renoveret køkken og sat i stand hvor der var behov for det. Nu mangler vi blot det sidste ... I lørdags kom vores møbler og flyttekasser så og nu er vi i gang med at pakke ud. Jeg måtte desværre aflyse mit 24 timers løb, men set i bakspejlet var det rigtigt gjort. Jeg havde simpelt ikke overskudet samtidig med flytteprojektet. I dag skal jeg træne med Ballerup Cykelklub for første gang, det bliver interessant i og med jeg indtil nu har trænet for mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar