søndag den 13. december 2009

Fjorden rundt med Jan

Så blev det til den dejlige søndagstur jeg kalder "rundt om fjorden". 106,5 km kørt, med kun ca. 27 i snit, men hva, det er jo ik nu formen skal toppe :-) Med de 106,5 runder jeg 740 km i december, så alt går efter træningsplanen. Havde egentlig kun planer om at køre 1000 i dec. men det ser ud til det bliver til lidt mere pga. det "gode vejr". Vi kørte hjemmefra kl. 08.00 i 5 graders frost, så hele vejen rundt tog vi det helt roligt i sving, da der var god risiko for en røvtur. Det var fedt vejr, solen stod op over fjorden og det gav ren energi at køre op langs fjorden til Frederikssund og ind over Græse, Slangerup og Ganløse til Måløv og hjem igen. Min cykel var helt ad h til. Den skreg efter olie og hakkede over i tænderne, hver gang det gik lidt opad... glæder mig SÅ meget til jeg får min nye vinterracer!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar