tirsdag den 7. juni 2011

Danmarks Højeste Motionscykelløb

Hele familien har været på en dejlig Kr. Himmelfartsferie til Ry i Skanderborg området. Jeg havde taget cyklen med og Torsdag d.2 juni stillede jeg til start i løbet Danmarks Højeste, med start i Skanderborg. www.dkhojeste.dk Da vi primært var taget afsted for ferien skyld og da vi skulle køre fra København om morgenen for at at nå starten, valgte jeg at stille på distancen 100km. Løbet var et af de helt flotte. Gennem den flotteste natur og nok et af de flotteste jeg har kørt. Jeg kørte de første 45km solo, der var ingen i min startgruppe der hang med og jeg kørte bare mit eget tempo. Så kom der en gruppe op, der havde startet sidst og kørt rulleskift til de havde nået mig. Så jeg lagde mig ind blandt dem og vi var 3-5 stykker der pænt skiftedes til vi nærmede os mål. Lige før mål kørte vi desværre forkert pga. et skilt vi overså, men vi fik hurtigt vendt og rettet fejlen. Det blev til en 21. plads for mit vedkommende. Et løb jeg helt sikkert skal køre igen, næste gang bliver det dog i en god startgruppe og den lange rute.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar