tirsdag den 18. maj 2010

17. dage til Melfar24

En lille opdatering på hvordan forberedelserne til Melfar24 spænder af og hvordan sponsorenes "investering" udvikler sig :-)

Der er nu 17 dages forberedelse tilbage og så går startskudet i Middelfart. Det er lykkedes mig at samle 19 sponsorer, tak til alle jer! Jeg håber naturligvis endnu et par stykker melder sig i de sidste dage. Ballerup bladet har kontaktet mig, så mon ikke der kommer et interview i nærmeste fremtid til at skabe lidt opmærksomhed :-)

Jeg har i 2010 pr. d.d. brugt 217 timer på cyklen i effektiv køretid (her er alle pauser etc. ikke medtaget) og jeg er nu oppe på 6471 km i logbogen. Det er mere end vi har kørt i vores bil. Jeg håber de mange km vil være med til at give mig det fundament og den grundform, der skal hive de ekstra km ud af benene til Melfar24. 555 km og 24 timer i sadlen er stadig målet, men 600 km bør være muligt ...

Af højdepunkter i træningen kan jeg nævne: 12 timers spinningmarathon og en enkelt tur over 100 km i januar, i marts havde jeg en enkelt tur på ca. 100 km og en tur på 200 km, april bød på 4 ture på ca. 130 km, en på 200 km samt en på 300 km, maj har indtil videre budt på en tur på 136 km solo, med over 34 km i snit! hvilket er personlig rekord, Grejsdalsløbet på 210 med 32,5 i snit, samt en 412,5 km tur med Henrik, hvor vi havde 31,9 i snit. Som en del af træningen har jeg været i Middelfart og køre ruterne, de er ret kupperede, ca. 420 hm pr. 58km, det er lige en ekstra faktor der skal tages højde for til løbet. Træningsturen på 136 blev kørt med ca. 36 i snit.

Ud over jer der har meldt jer som sponsorer til Kræftens Bekæmpelse med donering pr. kørt km, har jeg også fået hjælp og støtte af diverse karakterer. Alt fra moralsk støtte, til rabat på grej. Jeg har oprettet en side på www.cycling4life.dk til jer og vil gerne sige tak! (Jeg håber ikke jeg har glemt nogen)

Alt info om projektet findes i øvrigt på www.cycling4life.dk
Jeg har også forsøgt at holde lidt styr på træningen, dette har jeg lagt på min blog www.generate.dk
Og jeg har oprettet en gruppe på facebook http://www.facebook.com/group.php?gid=309115423196

Den næste uges tid går med almindelig træning og så trapper jeg stille og roligt ned de sidste 10 dage, så jeg kan være helt klar i Middelfart den 5. juni kl.10.00 og 24 timer frem.

Endnu engang, tak til alle jer der støtter mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar