mandag den 1. marts 2010

Februar 2010 - Status

Februar er slut. En kold og lærerig måned. Det blev ikke til de længere ture pga. sne (se evt. filmen "vintertræning" her på bloggen eller facebook). Lige over 1000 km blev der trods alt noteret i regnskabet for februar måned. Primært ture på mellem 20 og 40 km i længde, så der mangler stadig at komme noget distance i stængerne. Jeg har også kørt lidt på hometrainer og har fået strikket et ret godt program sammen på 1 time. Min "nye" cykel er godt medtaget af vinteren, selvom den er fra dec 09. Der skal allerede ofres nye hjul, kassette, kæde og tandhjul ... det er hårdt ved grejet med alt det salt. Men det giver jo en god anledning til at se på udstyr :-). Min hjemmeside www.cycling4life.dk er nu helt på plads, de første 13 sponsorer har meldt sig, det giver p.t. 13 kroner pr. kørt km. Jeg har også oprettet en facebookgruppe LINK. Der er p.t. 78 der har meldt sig til gruppen. I facebookgruppen har jeg også noteret de vigtigste løb og breveter som jeg vil køre i 2010 og det vil jeg løbende opdatere. Jeg er blevet meldt ind i Audax (http://www.audax-club.dk/) så jeg nu er klar til de første brevet løb ... 200 km 27.marts er første gang ...


Persondata:
Morgenvægt: 79,1
Fedtprocent: 15,7

Ingen kommentarer:

Send en kommentar