mandag den 1. maj 2006

Melfar24 - ruter

De ruter vi skal køre på til Melfar 24 er nogle flotte ture omkring Middelfart og Odense. De kan ses her: Rute 1 Rute 2 Rute 3 Rute 4
Planen er at starte på Rute 1 kl. 10.00, frem til ca. kl. 14.00 hvor vi er tilbage i Middelafart 1. gang. Herefter køres rute 1 baglæns og afsluttes omkring kl. 20.30. Herefter køres Rute 2 en enkelt gang og afsluttes nok senest ca. 22.00 for mit vedkommende, herefter køres rute 3 natten igennem, så mange gange som muligt ... og herefter rute 4 kl. 09.00 til kl. 09.59. Så skulle det døgn være gået og så trænger jeg nok til en lur i campingvognen :-)

2 kommentarer:

  1. Jesper Moltrup2. maj 2006 kl. 11.14

    Hej Ulrik

    Ja du lader jo til at ha' en plan om hvordan det skal foregå til Melfar24... Så må vi håbe du har
    gode ben..

    Jeg har set på din løbskalender at
    du overvejer at deltage i Storebæltløbet i den kommende week-end.
    Selv har jeg nu bestemt mig for at deltage i et løb over 115 KM der starter i Ullerød på søndag.

    Det er godt at se at der nu er over 100 tilmeldte til Melfar 24.
    De (Baghjulet) fortjener at det bliver en success.

    mvh
    Jesper Moltrup, Roskilde

    SvarSlet
  2. Hej Jesper

    Ja planer dem har jeg mange af ... og som du siger er det mest i benene det tæller ;-)Jeg skulle nok have trænet mere ... men det er blevet som det er blevet, så må vi se hvad distancen bliver! Jeg har faktisk også ændret mening og deltager i Ullerødløbet. Jeg snakkede tilfældigt med Brian Holm i anden forbindelse og han anbefalede det varmt ... jeg kunne forstå han havde hevet nogle gode placeringer hjem, så det var sikkert derfor :-) Jeg kører med BankInvest tøj, sort. Det kan være vi ses ...

    SvarSlet