søndag den 31. juli 2005

Cykling

Lad mig gøre status over min store interesse, cykling. Jeg har det sidste års tid haft en plan om at komme i bedre form. Sidste år (2004) prøvede jeg at køre på arbejde på min cykel, men jeg syntes ikke rigtig cyklen var i orden, ej heller formen ... Efter jul 2004 købte jeg 3 mdr. i motionscentret NAUTILUS Ballerup, for at komme i form, til der kunne cykles. Det hjalp en lille smule. Jeg fik købt min racercykel i april og jeg satte mig Sjælland rundt som mål. http://www.sjaelland-rundt.dk/ Jeg har de sidste 3½ måned tilbagelagt 2000km på cyklen, hvilket jeg er godt tilfreds med. Jeg har deltaget i 5 løb. Skjoldnæsholmløbet, Amager rundt, Tour de Skævinge, Fjorden rundt samt Sjælland rundt. Jeg brugte 10 timer og 16 minutter på de 300km, det er jeg godt tilfreds med. Målet 2005 er nået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar