mandag den 21. december 2009

Noget af en omvej ...

På vejen hjem idag besluttede jeg for at køre en omvej. Mest for at se om jeg kan nå de 1000 i december før jul :-) Og så selvfølgelig fordi min nye cykel er en kærkommen afløser fra den gamle skærveknuser. Jeg tog beslutningen da jeg kørte langs motorvejen mod værløse, her var der nemlig fint rydet for sne. Jeg fortsatte mod Farum og længere nord på, til sidst nåede jeg Rungsted. Damn det var koldt, jeg kørte sydpå langs strandvejen og der er åbenbart ikke økonomi på strandvejen til at få ryddet ordentligt for sne. Det blev nogle trælse km til jeg kunne dreje fra ved Klampenborg og kørte over Lyngby og via ring 4 til Ballerup. Sikke en omvej. Det blev til ca. 68 km, men det var noget af en oplevelse. Håber snart sneen forsvinder, så der kan køres uden fare for liv og lemmer. Var kun af cyklen 2 gange, heldigvis ikke noget alvorligt. Temp. på -3 det meste af vejen sørgede for at jeg ikke fik hedeslag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar